Tämän päiväinen tapaus Hesen autokaistalla hakee vertaistaan. Nälkäisinä ajoimme kouluni jälkeen eli 21.05 Mäkkylän eli Vermonportin (kuten palautekaavakkeessa luki) Heseen. Olimme molemmat todella nälkäisiä ja väsyneitä. Kävi ilmi, että Mäkkylän Hesessä työskentelee apinalauma, jolla ei ole minkäänlaista käsitystä asiakaspalvelusta, joten tulos oli PÖYRISTYTTÄVÄ.
Kun olimme kauittimen välittömässä läheisyydessä, kuului sieltä kimakka nuoren herran ääni, joka toivotti meidät tervetulleeksi herkkukaistalle. Tämä herätti hieman kummastusta, kun päälle vielä naurettiin. Ajattelin, että joku pilailee hieman. Sen jälkeen olimme tavaamassa tilaustamme, mutta kaiuttimesta kuuluukin samaisen urpon ääni, joka sanoo: "Ai että kana-ateria?!) Siihen me, että ei kun minimega. Johon Urpo Apina: "Ai MEGA ateria?!" Jolloin minulta meni pinna totalisesti ja huusin niin kovaa, kuin ääntä lähti: "MINIMEGA!" Tämän kohtauksen kliimaksina apina huusi ja nauroi takaisin. ?!?!?!?!?!?!?
En voi kuin ihmetellä.
Ajoimme vihaisina ja v*******na McDonaldsiin Pitäjänmäen toiselle puolelle hakemaan ruokaa. Eikä ole eka kerta, kun kyseisessä Hesessä on ollut huono palvelu. Aikaisemmin on saanut hampurilaisten vääntöä odottaa yhtä kauan, kuin gourmé ravintolan illallista. Lisäksi on saanut kuulla valitusta asiakkaiden määrästä ja muusta, jota ei asiakkaiden tarvitse, eikä pidä kuulla.
Voitte olla varmoja, että palaute lähti.
Saa nähdä onko apinalaumalla vielä töitä tämän jälkeen.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Hesburgerin pikaruokaravintoloissa kaiken toiminnan painopiste on hyvässä ja ripeässä asiakaspalvelussa. Iloisen palvelun ammattilaiset odottavat Sinua herkullisten hampurilaisten, ranskalaisten perunoiden sekä virvokkeiden ääressä.
Niinpä niin, jaapa jaa.
kai ne ne jäi valmistaa sinne minimegaa kun kaasutitte tiehenne... kjeh.
Hehheh! Toisaalta en olis kyllä heiltä hampparia ottanutkaan, tiedä mitä olisivat sinne väliin laittaneet!
Post a Comment