Mun oli pakko valittaa sinne Heseen uudestaan, koska jäi tuo vastaus ärsyttämään. Kuinka tyhmänä ne ihmisiä oikein pitää. Tommonen blaa blaa blaa-vastaus. "Pyrimme koko ajan kehittämään asiakaspalveluamme.."
Tässä mun vali-vali-valitus:
Hei,
katsoin aiheelliseksi kirjoittaa sattuneesta välikohtauksesta Vermonportin Hesburgerin autokaistalla maanantaina 23.10 klo 21.05 vielä uudestaan, koska en ollut tyytyväinen saamaani vastaukseen. Minulle olisi riittänyt yksinkertainen anteeksipyyntö, mutta en voi hyväksyä saamassani vastauksessa ollutta selittelyä. Tällainen selittely kertoo asiakkaan aliarvioimisesta, varsinkin kun tapaus oli näin räikeä. Vastauksesta paistaa läpi sama välinpitämättömyys, joka mahdollisti saamamme kohtelun autokaistalla. Palautteeseeni vastattiin yllätyksekseni samasta Hesburgerista, jossa välikohtaus tapahtui, joten se tietysti selittää paljon.
Maanantaina 23.10 klo 21.05 ajoimme mieheni kanssa Hesburgerin Vermonportin autokaistalle tarkoituksena ostaa kaksi ateriaa. Heti auton ikkunan avattuamme kaiuttimesta kuului: ”Tervetuloa herkkukaistalle!”. Emme olleet vielä edes ehtineet kertoa tilaustamme, kun meiltä kysyttiin: ”Kana-ateria?” Huumorintajua riitti vielä tässä vaiheessa, joten pyysimme minimega-ateriaa. Kaiuttimesta kuului vastauksena: ”Mega-ateria?” Tässä vaiheessa minulta meni pelleilyn takia hermot, joten huusin takaisin: ”Mini-mega!” Vastaukseksi meille huudettiin ja naurettiin. Naurajia oli enemmän kuin yksi. Olimme molemmat todella ihmeissämme. Kuvittelimme jopa olevamme piilokamerassa koska tilanne oli niin absurdi. Ajoimme suuttuneina ja pettyneinä lähimpään McDonald:siin, jossa meitä palveltiin asianmukaisesti.
Selvitin tapahtumien kulun myös tekemässäni valituksessa, joten jäin todella ihmettelemään saamassani vastauksessa ollutta selitystä autokaistan linjan päälle jäämisestä ja henkilön tarkkuudesta. Kyse ei ollut huolimattomuudesta tai vahingosta vaan täysin tahallisesta teosta, johon osallistui enemmän kuin yksi henkilö. Sain sellaisen kuvan, että koko paikalla ollut henkilökunta hauskuutti itseään meidän kustannuksellamme. Toivon, että tämä asia menee eteenpäin ja se myös käsitellään, ettei kenenkään muun tarvitse kokea meidän osaksemme saamaa nöyryyttävää kohtelua. Kyseisen Hesburgerin palvelu on aiemminkin ollut heikkolaatuista ja hidasta. Henkilökunta ei ole selvästikään tiennyt mikä käytös on sopivaa ja mikä ei. En tiedä kumpi tässä tapauksessa jäi eniten mieltä kaivamaan, tämä itse tapahtuma vai siihen saamani vastaus.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment