10.11.06
Hese case: The Conclusion
Sain Hesestä uuden vastauksen. Vastauksesta ilmenee, että meidän asiakkaiden ja henkilökunnan käsitykset illan tapahtumista eroavat toisistaan suuresti. On tietysti aika vaikea yrittää selittää suoranaista asiakkaalle päin naama tapahtuvaa v*****lua muuten, kuin yrittämällä väittää ettei vehkeet toimi tai että on niin käsi, ettei niitä osaa kunnolla käyttää.
Sain kuitenkin asiallisen anteeksipyynnön ja he lupasivat lähettää minulle vielä bonuskortin, johon on ladattu arvoa. Aikovat kuulemma vielä ensi viikolla järjestää ylimääräisen koulutustilaisuuden henkilöstölleen kyseisessä Hesessä. Tyydyn siis tähän. Jatkossa tulen kyllä välttämään asioimista Mäkkylän Hesessä.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment