23.3.09

Väliviikko

Nyt on menossa jaksojen välinen viikko, joten tällä viikolla ei ole luentoja. Sain tänään tehtyä kotitentin, jonka käyn huomenna palauttamassa koululle. Kansainvälisestä taloudesta sain jo arvosanan. Siitä tuli nelonen, joten saan olla hyvin tyytyväinen ja vielä tyytyväisempi voin olla Ympäristöjohtamisen kurssista, josta napsahti viitonen. Nyt on ihan priimus olo. Hyvä minä!

Opinnäytetyön aihe on selvinnyt ja alan työstämään sitä mitä pikimmin. Huomenna on luvassa retki kirjastoon hakemaan teoria aineistoa. Aihe on hyvin selkeä ja käytännön läheinen. Se liittyy vastuulliseen yritystoimintaan. Kerron siitä myöhemmin, kun olen saanut hyväksynnän ja prosessi on lähtenyt kunnolla käyntiin. Tulen tekemään kyseiseen aiheeseen liittyen vielä projektityön. Tekemistä siis riittää jatkossakin. Ympäristötalouden kurssi peruttiin vähäisen osallistuja määrän takia, mutta opettaja lupautui järjestämään meille ilmottautuneille kirjatentin. Kurssi on minulle pakollinen, koska se on osa vastuullisen yritystoiminnan kokonaisuutta.

Synttärit oli ja meni. Nyt olen taas vuoden vanhempi, vaan eipä tunnu missään.

Kevättä tässä kovasti odottelen. On kiva päästä kylvämään siemeniä ja laittamaan pihaa. Luvassa on taas perinteiset kevät pihajuhlat, joihin aletaan piakkoin kutsuja värkkäämään.

Nyt on vähän sellainen olo, että olisin ikään kuin ansainnut pienen palkinnon kovasta uurastamisesta ja hyvistä arvosanoista. Hömpällä on yksi ihana asukokonaisuus, johon olen tykästynyt. Josko sen raaskisi nyt mennä tilaamaan?!

2 comments:

petrabar said...

kyllä! go for it. olet sen ansainnut. millainen asukokonaisuus se on? :)

Eveliina said...

No pentele. Tietty se playseri on nyt sitten loppu tai siis mun väri eli luumu.
Tykästyin siihen luumun väriseen lyhythihaiseen playseriin, jonka alle on kuvassa puettu leopardikuvioinen hihaton paita. Ihku yhdistelmä. Ehkä sitä tulee vielä lisää. Täytyy huomenna katsoa uudestaan. Sen kanssa olis kivat vaikka mustat caprit.