26.5.07

Garden work

I planted some flowers and plants today. It was pretty warm in the evening and it was nice to be in the garden. I bought flowers from Stockmann today. I will still need some more flowers but I might only get those after our holiday.

I got these neat signs from Petra



These flowers are from Stockmann



I got these flowers from Teija last weekend. Pörri had to ofcourse be in the picture as well.



My strawberries have grown a lot in just one weeks time.



These are pretty too.

2 comments:

Anonymous said...

Kylläpä on hiaanot kyltit, taisi vain eilinen rankkasade pyyhkiä tekstit pois...?!

Millos on seuraavat pileet et pääsee taas nauttimaan teiän gardenista?

Eveliina said...

On todella upeat! Olen erittäin tyytyväinen. Kiitos vaan. Se vihreä kyltti on sisällä basilikaruukussa.

Ei sade pyyhkinyt tekstiä, koska laitoin tuon ruukun katoksen alle meidän "terassille". Siinä on hyvä paikka, sateelta ja kovalta tuulelta suojassa.

Kyllä pitää järkätä taas jonkin sortin bileet tässä kesällä vielä ainakin yhden kerran. Luulen, että se menee kyllä heinäkuulle. Sitten täytyy testata myös pelejä!

Ens viikolla on yläkerran naapurin valmistujaisjuhlat ja sitä seuraavana me jo lähdemme.