17.11.07

Lauantai-illan huumaa

(Otsikolla ei ole mitään tekemistä tv:n typerän Huuma-ohjelman kanssa.)

Tänään on ollut päivä täynnä actionia ja askaretta. Aamu alkoi herätyksellä klo 6.50. Pikainen aamiainen ja junaan hätäily. Juoksin koko matkan, mutta myöhästyin minuutilla. Ehdin logistiikan tenttiin juuri ja juuri, mutta tiukkaa teki. Aamulenkki tuli tehtyä useaan kertaan. Logistiikan tentti meni omien tuntemuksieni ja tekstin määrän (8 sivua) mukaan hyvin. Sen jälkeen mietimme hieman ryhmätyötä, joka pitää palauttaa kolmen viikon päästä. Se on tällä hetkellä ehkä kaikkein epämieluisin tehtävä. Sen lisäksi on vielä rahoituksen ryhmätyö ja oikeuden viimeinen etätyö, jonka teen parityönä. Huomenna pitäisi laskea rahoituksen laskuja.

Tentin jälkeen suuntasin keskustaan, jossa tapasin Christianin. Hän oli jo shoppaillut itselleen vaatteita ja menimme yhdessä syömään uuteen kiinalaiseen ravintolaan, joka sijaitsee Aikatalossa. Sisustus oli upea, mutta ruoka ei. Se ei vaan maistunut miltään. Olimme pettyneitä annoksiimme (minulle kanaa ja kiinalaisia sieniä, Christianilla kanaa ja satay-kastiketta). Ruokailun jälkeen emme onneksi enää olleet nälkäisiä ja jatkoimme kaupoissa kiertelyä hetken. Christian lupasi ostaa minulle jotain pientä, jos sellaista löytyisi. Modasta löysin kaksi Espritin kivaa juttua, jotka olivat vielä alennettu. Christian osti ne minulle.





Sen jälkeen tulimme Alepan kautta kotiin.

Kotiin päästyämme siivosin ja sitten tein kiinan tehtäviä. Meillä on viimeinen lähiopetuskerta 4.12. Pitää siihen mennessä saada kaikki tehtävät tehtyä.



Nyt siemailen viiniä ja rentoudun.



Olen hyvin väsynyt liian vähiin jääneen yöunen takia. Piki herättää meitä joka yö 2-4 aikoihin. Se nimittäin haluaa silloin ulos. En ole nukkunut pitkiin aikoihin kokonaista yötä putkeen. Olisi kiva jos niin pääsisi jossain vaiheessa käymään.

Perinteiset tyttöjen pikkujoulut on sovittu ja lyöty lukkoon. Vietämme niitä sunnuntaina 9.12 Petran luona Kalliossa.

Myös ison joulun ohjelma alkaa muotoutua. Tämä joulu on poikkeuksellinen, sillä saan kerrankin olla ihan omassa kodissa jouluna. Tänne on tulossa aattona ihmisiä ja tarkoitus on nauttia jouluillallinen meillä. Poikkeuksellista on sekin, että Christian ja minä emme tänä jouluna ole yhdessä. Christian viettää joulun siskonsa luona Englannissa. Koko Christianin perhe on menossa sinne. Minä peruin matkani, sillä olen ollut liian stressaantunut ja väsynyt koko syksyn. Minun on pakko saada joululomalla vain olla ja levätä. Vaihteeksi on kiva olla äidin kanssa jouluna.

No comments: