23.3.07

Stressi

Viikko on ollut todella rankka, niin työn, kuin koulun puolesta. Ekan kerran olen saanut fyysisiä oireita stressin takia ja nyt tuntuu siltä, että on pakko ottaa rauhassa jonkun aikaa.

Koko viikon olen saanut huimauskohtauksia, sekä seisaalla ollessa, että istuessa ja kävellessä. Tänään tuli kaikista pahin kohtaus, kun olin kävelemässä keskustassa Kaisaniemen metroaseman ohi menevää mäkeä. Jouduin pysähtymään ja nojaamaan seinään, kun en meinannut pysyä pystyssä. Onneksi Christian oli Kaisaniemessa asioilla ja soitin hänelle. Jouduin odottamaan häntä puoli tuntia, eikä huimaus lähtenyt ohi. Vielä tälläkin hetkellä huimaa.

Äiti kävi mittaamassa verenpaineen multa ja hieroi vähän niskoja, jotka ovat nekin ihan jumissa. Sekin saattaa siis olla syynä tähän. Olen myös tuntenut rytmihäiriön tyyppisiä tuntemuksia pitkin viikkoa. En ole saanut myöskään nukuttua öisin, kun olen ollut ylikierroksilla iltaisin.

Yritän nyt vähän levätä. Huomenna on tekemistä synttärien järkkäämisessä. Nytkin pitäisi hieman siivota. Täytyy katsoa mihin pystyn.

No comments: