30.1.09

Huomenna mennään..

elokuviin ja syömään. Menemme katsomaan Changeling leffan. En ole mitenkään kovin innostunut, mutta oli pakko tehdä kompromissi. Leffan juoni kuulostaa ahdistavalta, pääosan esittäjäkään ei nappaa, mutta ehkä yllätyn positiivisesti. Elokuvan jälkeen menemme syömään tapasta ja nauttimaan viiniä.


Kuva Changeling elokuvasta

Olen ollut kovin saamaton tänään. Äsken sain itseni liikkeelle ja kävin kaupassa. Nyt pitäisi tehdä ruokaa, mutta mussutan namia. Kansainvälisen talouden tehtävät odottavat tekijäänsä. Miten tämä voi olla näin vaikeaa. En saa itseäni millään vireeseen.

Eilen olin kiinan tunnilla. Ääntelimme sanoja ja meni aika hyvin. Sen jälkeen oli yhtiökokous, joka on meille toivottavasti viimeinen täällä. En vaan oikein löydä mitään kiinnostavaa asuntoa, jos olisimme ostamassa asuntoa. Eikä nyt ole oikein tietoa minne täältä lähdemme, jos joku tämän sattuisi ostamaan.

Jos tytöt ovat halukkaita lähtemään jossain vaiheessa leffaan, niin minua kiinnostaa Elegy ja Tuplamorsian (tulee vasta huhtikuussa) tai joku romanttinen komedia (ne kun ei täällä meillä päin saa suosiota osakseen).

6 comments:

petrabar said...

joo täältä löytyy leffaanlähtijöitä!

mä haluan nähdä sen himoshoppaajan, mutta sekin tulee vasta maaliskuussa.. ostitko sen muuten matkalta?

kiinnostaa myös: män som hatar kvinnor...

Eveliina said...

Himoshoppaajan voisin mennä katsomaan. Sitä ei näkynyt, taitaa olla sen verran uus leffa. Täytyy tutustua tuohon sun toiseen ehdotukseen. Tosiaan mielellään kevyitä elokuvia menisin katsomaan.

Anonymous said...

Terveiset Sallasta!

Olen aina mukana kun löytyy leffaseuraa! Oletteko muuten kiinnostuneet lähtemään Madonnan keikalle?

Eveliina said...

Jee jee, kiitos.

Mietittiin keikkaa täällä, mutta en oikein tiiä. Se on vasta elokuussa...

Anonymous said...

mä haluun nähdä Tompan uuden leffan :o). Oon ihan tosissani, mut K on lupautunut seuraksi. Ja mä haluun kans Madonnan keikalle! -m-

Eveliina said...

Tompan leffa ei kiinnosta. M:n keikalle en uskalla nyt lupautua.

Changeling oli ihan hyvä, tosin juuri sellainen kuin ajattelin eli ei mikään ilopilleri elokuva. En nyt tiiä oliko se kuitenkaan oscarin arvoinen suoritus.