21.6.07

Herkullinen illallinen, auton vuokraus ja mojito parvekkeella

Aurinkoisen päivän päättyessä kävelimme Karonille päin ja kävimme syömässä hieman kuluneen näköisessä ravintolassa, joka mainosti eurooppalaista ruokaa. Palvelu oli erinomaista, vaikka puitteet eivät olleet niin hienot. Sain jopa hyttyssumutetta tarjoilijalta, kun hyttyset hyökkäsivät taas kerran kimppuuni. Olen taas hyttysten herkkuateria ja todella kovasti kutisevia paukamia on ympäri kehoa, jopa poskessa.

Ravintolassa ruoka oli herkullista ja annokset varsinaisia taideteoksia. Siellä oli kovin hiljaista, mutta heti lähtiessämme syömään tuli joukkio brittituristeja. Täällä on ollut joka paikassa kovin hiljaista. Viime vuonna heinä-elokuussa täällä oli huomattavasti enemmän turisteja.

Kotona sitten rentouduimme parvekkeella ostamiamme lehtiä lukien. Minä siemailin kylmää mojitoa auringon laskiessa ja katselin parvekkeella seikkailevia pikku gekkoja.

Klo 20 kävimme kirjoittamassa auton vuokrauspaperit vastapäisessä talossa, jossa myös pesula sijaitsee. Ostimme aikaisemmin mukaan myös kartan, vaikka reitin pitäisi olla hyvin viitoitettu. Lähdemme ajamaan huomenna n. klo 6 aamulla välttääksemme pahimman ruuhkan. Aurinko nousee täällä vasta n. klo 7, joten ajamme hetken pimeässä.
Ajomatkan pitäisi kestää muutaman tunnin.

Ihanan turkoosi meri jälleen kerran parvekkeelta kuvattuna.

Hyvin tässäkin saisi aikansa kulumaan merta ihaillen.

Syömässä illallista

Alkupalana oli katkarapuja ja avokaadoa

Pääruokana oli ankkaa ja mozzarellaa

Christianin Penne pasta carbonara

Palmut ravintolan takapihalla

Auringonlaskun jälkeen parvekkeella

Mojito, hauskan värikkäästä pullosta huolimatta..

tämä mojito maistui aivan suuvedeltä. Parasta jatkossa pysytellä Singhassa. Singha ei petä koskaan.

Pikku gekko. Tämän kaverin isoveli popsi iltapalakseen isohkon häpsiskääkkiäisen parvekkeella aivan meidän silmien alla.

Nyt alkaa olla aika käydä yöpuulle. Huomenna on herätys klo 5, joten olisi hyvä saada nukuttua riittävästi. En ole varma vielä otanko kannettavan mukaan. Täytyy katsoa onko Bunglowissamme nettiä, jos ei ole päivitän blogia vasta lauantaina, kun olemme palanneet.

Hyvää juhannusta!

3 comments:

Pasi said...

Hauskaa Jussia sinne kaukomaille ja paljon onnea kihlauksen johdosta.

Anonymous said...

terkut turhankin kuumasta kyproksen saarelta... nappaimisto on hieman haasteellinen..

taalla on 37 astetta lamminta ja aivan jarkyttavan tuskaista on valilla ollut, meilla ei edes ole ilmastointia huoneessa joten vilvoittelu tapahtuu altaalla ja rannassa!

sahkot oli poikki eilen yolla ja netti ei toiminut mutta nyt toimii, tama blogger puhuu kreikkaa mutta kai taa kommentointi onnistuu

taalla on aivan sanoinkuvaamaton biletysmeininki by norjalaiset ja ruotsalaiset! klubitkin aukeaa niin myohaan ettei vanha enaa jaksa valvoa niin myohaselle

nyt heippa lahetaan mese aterialle

vi hors!

Eveliina said...

Kiitos Pasi.

Hei, Petra. No johan on lämpötilat. Kumma ettei hotellissa ole ilmastointia!!!

En voisi kuvitella olevani ilman ilmastointia tai viilentäviä tuulettimia! Huh Huh, eikä täällä ole kuin reilu 30 astetta varjossa...

Koittakaa kestää ruotsalaisten ja norjalaisten voimin, tiedän että ovat mieleen...

Täällä ei ole paljoakaan turisteja, onneksi.